TODAYS LOOK - EARLY BIRD

 
Jag har använt:
MUS - eyeprimer tinted
96 PALETT - en hudfärgad skugga
SLEEK - bark
COLLECTION 2000 - smokey Eyes, light mittenraden
ISA DORA - inliner kajal 56 blonde
KIKO - ultimate pen long wear eyeliner
MAX FACTOR - clump defy

Postat av: Sofie

Ett serum hjälper ju ansiktskrämen att gå in ännu mer i huden, det blir ju som en grund till ansiktskrämen och jag kan inte se några problem till varför en yngre hud skulle kunna ta skada av det. Speciellt om du dessutom använder ett serum som är till för att återfukta.

Det enda jag kan tänka mig i så fall är väl att du kanske inte skulle märka så stor skillnad kanske. Men jag är absolut ingen expert när det kommer till hudvård så jag tycker du ska testa och se vad du tycker! :)

Är också sugen på att testa det serumet så om du testar berätta gärna vad du tycker sen också! :)

Svar: Tack så mycket! Jag köpte det och då det var nedsatt pris på åhlens (139:-) så kände jag att det var värt att prova! :D Absolut ska berätta vad jag tycker om den när jag har provat ett tag :)
None None

2013-08-25 @ 22:26:36
URL: http://sofies.sajk.com
Postat av: Sofie

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :D
None None

2013-08-26 @ 16:25:41
URL: http://www.beautybysoffy.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback