Dag 1 - 20 beauty question tag och en bild på mig

1. Vilken produkt skulle du ta med dig om ditt hus brann? Om mitt hus brann så skulle jag nog rädda min Naked 2 palett.
2. Vilken sminkare skulle du vilja göra en makeover på dig? Linda Hallberg, hon är galet talangfull!
3. Vilken kändis tycker folk att du liknar? Det vet jag faktiskt inte, men jag fick kommentaren att jag liknade Khloé Kardashian när jag hade min lugg i backslick ;)
4. Vilken skönhetsprodukt sparar du till en dejt kväll? Om jag skulle iväg på en date skulle jag välja att sminka mig väldigt naturligt så alla mina favorit bas-produkter skulle jag nog köra på. Men för att ge mig den där extra lyxiga känslan så skulle jag använda ett av mina YSL-läppstift.

5. Vem av dina killkompisar tar längre tid  på sig att göra i ordning sig än dig? Ingen av mina killkompisar tar längre tid på sig att fixa sig än mig, men skulle jag behöva välja någon så skulle jag välja Oscar.


6. Om du skulle kunna skapa en egen magisk skönhets produkt, vad skulle det vara för produkt? Jag skulle ha skapat en produkt som verkligen tog bort eller neutraliserade mörka ringar under ögonen.
7. Vad är ditt bästa skönhets tips? Mitt bästa skönhets tips är att ditt inre mående utstrålas via ditt yttre, så att ta hand om sig själv är mitt bästa skönhets tips. Om det skulle vara något materiellt så skulle jag nog säga att en ansiktsmask då och då inte skadar ;)
8. Vilka skönhetsprodukter älskar du att spendera pengar på?
 Jag älskar MAC-läppstiften och skulle kunna spendera mycket pengar på de.
9. Vilken skönhets person ifrån YouTube skulle du ta med på en shoppingrunda? beautycrush lätt!
10. Vilken är din signaturdoft?
 Har inte hittat en riktig signaturdoft än men tills jag hittar någon som slår Michael Kors - Glam Jasmine så är det min signaturdoft.

11. Jag är på ett oöndligt uppdrag efter den perfekta_________ Foundationen... Alltid på jakt efter en mirakelfoundation.
12. Hur många skönhetsprodukter tar det dig för att göra dig i ordning? 13 för min vardagssminkning ;) Primer, Foundation, concealer, puder, bronzer, rouge, highliter, ögonbrynsprodukter, mascara, ljus kajal och någon läpprodukt.

13. Vilket läppstift/läppglans är i din väska just nu? Faux från MAC, mitt favoritläppstift.
14. Vem är din kändis ikon? Jag måste säga Linda Hallberg igen ;)

15. Nämn det sminkmärket du skulle vilja vara talesman för? MAC eller något väldigt lyxigt som t.ex. Dior.

16. Vilket är ditt absoluta favorit nagellack? Seche Vite, extremt bra topplack.
17. Favorit mascara just nu? Just nu en från Make up Store.
18. Senaste produkten du köpte på Sephora? En palett från Benefit.
19. Jag försöker att aldrig bli sedd ute utan _______ Jag försöker väl att inte bli sedd utan att ha fyllt i mina ögonbryn.

20. Vilken skönhetsprodukt rekommenderar du alltid? Ett läppstift sitter aldrig fel och kan lyfta en hel look.
 
Dessa frågor hittade jag på en blogg och det är alltså inte jag som har översatt frågorna till svenska. ;)
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback