Dag 2 - 20 random facts about me

Hej vänner! Dagens tema är 20 random fakta om mig och jag tog bara de som jag först kom att tänka på ;) Enjoy!
 
1. Jag har en tvilling.
2. Älskar att resa och uppleva nya platser.
3. Mitt favoritklädesplagg är ett par svarta högmidjade jeans.
4. Jag hatar att förlora och ger ALLT även om det bara handlar om ett kortspel.
5. Rihanna är min favoritartist.
6. Jag har alltid tyckt att det har varit intressant med smink, men på senare år har det gått från en hobby till en livsstil där jag samlar på smink.
7. Jag älskar att simma och bada.
8. Min dröm är att någon gång jobba med ett uppdrag/kund tillsammans med Linda Hallberg.
9. Jag har alltid nagellack.
10. Jag znoosar alltid ca 1 timme varje morgon om jag ska till skolan. Vet att det är helt ofattbart för många ;)
11. Jag är 18 år gammal.
12. Jag studerar Ekonomi med inriktning ekonomi.
13. Mitt drömresmål är Hawaii.
14. Ananas är min favoritfrukt.
15. Jag älskar MAC.
16. Jag är extremt social och pratar gärna mycket.
17. Bland det värsta jag vet är när folk ljuger eller hittar på saker som inte stämmer.
18. Känslan av nyrakade ben och nybäddad säng är i mina ögon bäst.
19. Jag har en helix piercing.
20. Jag drömmer om att bli make up artist.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback