Dollarstore HAUL

Hej! Tänkte visa de saker som jag köpte på dollarstore för ett tag sedan, blev inte så mycket och det som jag köpte var nog inte det mest nödvändigaste. Men man kan ju inte annat än att älska dollarstore ♥
 
 

Det första som fick slinka ner i korgen var 12 små burkar med nagelglitter. 4 med vanligt ströglitter, 4 med diamantformat glitter och 4 med hexagonformat glitter. På dollarstore har de fått in massa nya nagejgrejer vilket är super! Alla låg i samma paket och kostade 20:- (Glittret ville inte riktigt fångas på bild och är mycket finare i verkligheten.)
 
Till sist köpte jag även 8 nagelborstar som jag har velat ha länge och dessa kostade 30:- för allihopa. Dock så är kvalitén inte den bästa och en borstes handtag hade lossnat redan i paketen, men mer förväntar man sig inte för de pengarna som man lägger. Alla borstar är av syntetiskt hår. 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback