Life by Evelina

Välkomna till min blogg - med ett helt nytt koncept. Jag kommer nu att ge denna blogg ett nytt liv i form av att ändra mitt bloggkoncept. I skrivandets stund när jag tittar tillbaka på min blogg, så var denna bloggen endast till för skönhetsrelaterade poster. Under den enorma bloggpaus som jag haft har jag fått tid att fundera och tänka ut vad det är som jag egentligen vill sprida för budskap till er som läser min blogg, tro mig, detta har inte varit enkelt men nu när jag sitter med facit i hand så känner jag mig så enormt stolt. Jag vill inte att min blogg ska tillhöra majoriteten av de skönhetsbloggar som idag existerar och som i de flesta fall enbart skriver om skönhet och diverse skönhetsrelaterade inlägg, utan jag vill att min blogg ska reflektera mig som person. Men vem är då jag som person och hur ska jag kunna reflektera detta i min blogg? Jag skulle kunna ljuga nu och sitta här och beskriva någon jag inte är, men jag vill vara ärlig och kunna säga att svaret på den frågan är att jag är en precis lika normal människa som du är. Jag möter framgångar och motgångar, är glad och ledsen, blir älskad och sårad och framförallt är jag exakt som du. Hur ska jag då reflektera detta i bloggen är att jag ska göra den mycket mer personlig genom att influera den med mitt vardagliga liv, samtidigt så vill jag poängtera att jag fortfarande har ett enormt intresse för skönhet och specifik smink så det kommer fortfarande att skrivas mycket om det ämnet. Jag hoppas att ni vill vara en del av min resa och att ni tycker om förändringen.
 
För att fira att mitt bloggkoncept ändras så tänkte jag att jag ska göra en 31 dagars blogg utmaning för hela Juli där jag varje dag svarar på en fråga eller pratar om ett specifikt ämne. Jag ser verkligen fram emot denna resa tillsammans med er! Ta hand om er!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback