Vardagsfavorit

En produkt som funnits där ute ett bra tag nu men som jag inte har testat förrns nu, jag pratar om NIVEA - in shower body lotion. Detta är verkligen en superprodukt och jag rekommenderar den till alla, både killar och tjejer, den återfuktar huden på ett innovativt sätt och är den perfekta produkten för oss som inte gillar den kladdiga känslan när man har smörjt in sig med body lotion. En full recension kommer upp när jag testat den ett längre tag.

 

Postat av: Sofie

åhhh, väntar på inlägget om recensionen! :) vill också testa

Svar: Hej Sofie! Jag har inte bloggat på länge men gör ett försök till svar ändå, även om du inte läser min blogg längre. Min slutgiltiga recension om produkten är att den är en helt okej vardagsprodukt, den ersätter tyvärr inte att smörja in sig utan fungerar mer som en återfuktande showercreme. Men jag som inte tycker om att vänta på att bodylotions ska gå in i huden uppskattar deras in shower body lotion mer och tycker den fungerar utmärkt! ;)
None None

2015-03-06 @ 22:41:38
URL: http://sofuwu.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback