På toppen av min dream list just nu

Tänkte dela med mig av de 3 produkterna som ligger högst upp på min dream list just nu, alla produkterna är i olika prisklass och några av de har jag velat ha väldigt länge.
 
1. På första plats hamnar Naked2 paletten från Urban Decay, den är enligt mig den ultimata neutrala paletten och det enda som hindrar mig från att lägga vantarna på en palett är priset. Priset varierar från 450-500:- i Svenska butiker.
 
2. På andra plats hamnar Make Up Stores liquid foundation, som jag har gått och förälskat mig i, är riktigt sugen på att köpa en flaska faktiskt. Priset är runt 245:-.
3. På tredje plats hittar vi min absoluta favoritparfym, Viva La Juice från Juice Couture. En helt fantastisk doft, att flaskan ser ut som den gör drar ju inte ner ha-begäret. Kostar ca 695:- för 50ml.
 
Vilka produkter ligger högst upp på eran dream list?

Postat av: Sofie

Urban Decay-paletten ligger faktiskt högst upp på min önskelista med! =)

Svar: Den verkar helt fantastisk! Vi får hoppas på att vi inom en snar framtid äger varsitt exemplar! :D
None None

2013-08-26 @ 19:03:11
URL: http://www.beautybysoffy.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback