Skönhetstips 1

Tänkte starta en ny lite serie som kommer uppdateras varje måndag, för att göra starten på din vecka helt fantastisk. Serien har jag valt att kalla för skönhetstips och jag kommer dela med mig av några utav de bästa skönhetstipsen som jag har kommit över eller hittat på själv.
 
1. Det första tipset är mitt allra största guldkorn för vi alla har väl drömt om att slippa stora läppstiftsmärken och läppglanskladd på kanterna av olika glas... För att slippa det så är det så enkelt som att slicka lite på kanten av glaset där du har tänkt dricka och när sedan läpparna placeras där så kladdar de inte av sig och du undviker att kladdet senare hamnar i ditt ansikte, helt FANTASTISKT. Prova själv och upplev att en helt ny värld öppnar upp sig. (Funkar till 100% med läppstift, dock sämre med läppglans)
 
 
 

Postat av: Sofie

Haha vad smart! Måste prova! =D

Svar: Ja prova och märk skillnaden! Aldrig mer pinsamma läppstiftsmärken på glas hemma hos någon! :D
None None

2013-08-26 @ 19:01:28
URL: http://www.beautybysoffy.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback